Ścianki reklamowe stały się już oczywistością na wszystkich imprezach branżowych, w trakcie zróżnicowanych wydarzeń, czy nawet podczas kampanii reklamowych. Niegdyś kojarzone były one z dużymi eventami, a dziś pojawiają się dosłownie wszędzie, by nawet zwykli gości i klienci mogli czasem zapozować do zdjęcia i poczuć się gwiazdy. Są to jednak elementy marketingowe, na których reklamodawcy (którym możesz być również Ty), umieszczają swoje projekty. Należy zatem zastanowić się, jak dopasować stojaki reklamowe do konkretnych kryteriów.
Ścianki reklamowe na eventy i imprezy firmowe
Gdy jest premiera filmu, na ściankach spotkać można największe gwiazdy. Pozują oni na tle logo sponsorów i innych istotnych inwestorów. Podczas eventów i imprez, stojaki reklamowe podtrzymujące ściankę, nie mają aż tak dużego wyzwania, ponieważ może być ona nieco mniejsza. Doskonałym przykładem są między innymi sylwestry, w których tracie goście mogą zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie na tle logo hotelu, w którym byli na bankiecie. Chociaż jest to jedynie przykład, jest to często praktykowane rozwiązanie.
Ścianki i stojaki na wydarzenia branżowe
Na targach i wydarzeniach branżowych, gdzie pojawia się niemal cała rynkowa konkurencja, zazwyczaj w pewnym sensie “wygrywa” ten, który “najgłośniej krzyczy”. Oczywiście to jedynie przenośnia i można zwracać na siebie uwagę na wiele sposobów. Jednym z nich jest imponująca ścianka, którą można przygotować w sposób humorystyczny lub ciekawy. Potrzebne są do tego jednak stojaki reklamowe, które poradzą sobie z wielkością Twojego projektu.
Asortyment marketingowy dla firm
Chcesz przed swoją firmą, stoiskiem lub obiektem wystawić ściankę z materiałem marketingowym? Stojaki reklamowe powinny utrzymać ją w odpowiedniej pozycji mimo warunków atmosferycznych. W odróżnieniu od dużych ścianek, prawdopodobnie Twoje materiały będą nieco mniejsze. Pamiętaj, że rozmiar na zawsze ma znaczenie dla zainteresowania potencjalnych klientów.
Korzystaj z najlepszych opcji
Stojaki reklamowe mają niezwykle istotne zadanie. Muszą one utrzymać materiały marketingowe w odpowiedniej pozycji, co nie zawsze jest tak proste, jak się wydaje – zwłaszcza w sytuacji, gdy ścianka ma stanąć na zewnątrz i zwyczajny delikatny wietrzyk, jest w stanie ją przewrócić. Musisz zatem sięgnąć po wyposażenie, które będzie charakteryzować się imponującymi właściwościami i parametrami. Wszystkie szczegółowe informacje znajdziesz między innymi w opisie produktu. Sugeruj się jednak również opiniami osób, które zaufały poszczególnym producentom.